نقد و بررسی The Lord of the Rings: War in the North
 
بگو هستی2
چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, :: 6:54 ::  نويسنده : نیما تهی

 

The Lord of the Rings: War in the North

Lord of the Rings برای چندین سال در حالت سکوت قرار داشت. زمانی بود که همه به ارباب حلقه ها فکر می کردند. فیلم Lord of Rings بسیار محبوب بود و کتاب های آن جزو پر فروش ترین کتاب های سال شد. در بخش بازی Lord of Rings بسیار خوب پیش میرفت و با تنوع ژانر ها ( اکشن و استراتژیک) بازی های خوبی ساخته شده بود. در هر صورت, پس از تمام شدن فیلم Lord of Rings جذابیت آن به آرامی از بین رفت و بازی های آن فراموش شدند.

و حالا Warner bros و Snowblind بازی The Lord of the Rings: War in the North  را ساخته اند.

 

 

War in the North یک بازی اکشن-نقش آفرینی همراه با تمرکز قوی بر روی بازی تیمی است. با توجه به رده سنی بالای ۱۷ سال بازی باید انتظار مبارزه های وحشیانه رو داشت. تمام ویژگی های یک بازی اکشن-نقش آفرینی از مغازه ها گرفته تا آهنگری ها را دارد.

گیم پلی بازی هیچ ریسک واقعی نکرده و سیستم مبارزه بسیار ساده است. در War in the North شما و گروهتان (در بازی حالت تنها وجود ندارد; اگه نمی توانید دو نفر از دوستانتان را برای کنترل ۲ جنگجوی دیگر پیدا کنید هوش مصنوعی کنترل آن هارا بعهده می گیرد) باید به شمال بروید که جدید ترین تهدید یعنی Agandaur, یکی از خطرناک ترین افراد Sauron را بکشید.

The Lord of the Rings: War in the North

 

تیم سه نفره شما شامل, یک انسان دورزن, یک الف جادوگر, و یک dwarven جنگجو است. سیستم مبارزه ترکیبی از جنگ از نزدیک و دور است. دورزن شما مشخصا در استفاده از تیرکمان ماهرتر و نزدیک زن شما به خوبی با تبر مبارزه می کنند ولی در صورت نیاز آماده هستند که از روش های دیگر نیز استفاده کنند. با استفاده از حرکات طبیعی ساده می توانید دشمن خود را سریع تر بکشید.

 

War in the North دارای خونریزی ها و قتل عام هایی است که شما از سری بازی های ارباب حلقه ها انتظار دارید. بریدن دست, پا و سر ارگ ها با استفاده از حرکات ترکیبی. برخی از قدرت های خاص شما عالی هستند, مانند عقاب بزرگی به اسم Beleram کسی که میتوانید به آن دستور دهید تا به دشمن حمله کند. همچنین شخصیت های دیگر هم قدرت های خاص خود را دارند, برای مثال الف جادوگر میتونه از جادو های مفیدی مانند ایجاد محافظی برای حفاظت در مقابل دشمنان دورزن, استفاده کنه.

 

متاسفانه سیستم مبارزه بازی به سرعت تکراری  می شود و چندین بار جنگیدن با یک نوع دشمن شما را خسته می کند. با این که حالت تیمی بازی به خوبی اجرا شده است, اما وقتی که به تنهایی بازی میکنید متوجه برخی معایب آن می شوید. درحالی War in the North  دارای سیستمی است که میتوان اسلحه و زره خود را تغییر دهید, نمیتوانید سلاح هم تیمی خودتان که تحت کنترل هوش مصنوعی است تغییر دهید. نمی توانید کنترل آن ها را هر موقع که خواستید عوض کنید و باید صبر کنید تا قسمتی از بازی تمام شود تا بتوانید کاراکتر خود را عوض کنید. همچنین شما نمیتوانید سطح آن ها را بالا ببرید مگر زمانی که کنترل آن ها را در دست دارید.

 

The Lord of the Rings: War in the North

 

یک مشکل دیگر بازی این است که تیم شما دستور هایتان را به درستی اجرا نمی کنند. در حالی که شما دستر “حمله” یا “دفاع” می دهید آن ها معمولا طبق میل خودشان عمل میکنند.

در هر صورت, هنوز هم میشه گفت War in the North بازی خوبی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • در این شهر...
  • پری دانلود
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بگو هستی2 و آدرس begoohasti2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 53514
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 53514
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید